Trädgårdsnytta!

Tjooow!
I dag har det varit en tuff dag. Jag och mamma har gjort lite nytta i trädgården. Den är inte så stor men den finns. Och vi har väldigt mycket blommor som jag sprang runt och tog kort på. Så här är våran dag i bilder:


Vita Luktpioner.



Allium Ivory Queen.

Daglilja.

Mer blommor!  Räcker det inte?! (tydligen inte).

Jättestäpplilja.

Primula

Buxbom


Vi har besök!

Ett till besök fast han har inte rört sig ur fläcken på ett par månader.

Mamma och jag har ju självklart varsin änglavakt!

Murgröna

Påfågelstulpaner.


Vi borde öppna Djurpark!



Jobba,jobba jooobba.

Det är tillåtet att ta rast....eller?

Här är våran dag I trädgården. Ni får gärna lägga till kommentarer!

MVH Josefine & Patricia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du är jätteduktig som har gjort den här bloggen själv! Kram Mamma

2009-05-09 @ 13:29:43
Postat av: Trädgårdsdrömmar

Va fin blogg du gjort!!!! Här ska bli spännande att titta in.

Kramar Moster Carina och Morbror Ken

2009-05-21 @ 10:38:27
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0