Vintern....brr....

Ja...vintern blir ju nästan bara värre och värre! Aldrig får jag gå utomhus utan jacka. Det som jag då har på mig är: Skid-jacka, vantar, mössa och mina varmaste skor.
Ursäkta alla ni som älskar snö och vintern men nu nästan hatar jag den rent ut sagt! Det skulle vara helt okej om det var 1-3 minusgrader...men 20 minus...jag och mina kompisar stod och väntade på bussen i dag! Vi fick vänta 20 minuter...och stå och frysa.
Jag och Johanna (min klass kompis) gick ut och tog fina vinter bilder, fast det var bara jag som fottade och hon sprang och håppa i snön! På det sättet kan det vara kul med snö, men annars kan det bara vara trist nu när julen och allt är över...men nästa vecka ska faktiskt bli riktigt kul! Jag och mina kusiner ska åka upp till Kläppen och åka skidor! vi ska sova i en stuga så det ska bli riktigt roligt faktiskt!
Här är några vinterbilder jag tog:
Nu ska jag sätta mig och kolla på OS och göra mig en stor varm kopp te! :)
-Josefine

Kommentarer
Postat av: Morbror Ken

Ja nu får det vara nog, Har varit uppe på taket i dag och skottat sno på vissa ställen finns det nästan "1 meter" snö..på taket!!

Fina vinterbilder du har tagit.

Men nu är det snart mars...så snart är det vår.

Ha det så bra i fjällen med kusinerna.

Varma hälsningar Ken&Carina

2010-02-24 @ 14:40:54
URL: http://tradgardsdrommar.com
Postat av: Anki

Tja Jossen !



Hur hade du det i Kläppen ?

Har du fler fina bilder att visa ?

2010-03-10 @ 22:29:22
Postat av: Anki

Var är bilderna från Kläppen ?

2010-03-13 @ 14:16:44
Postat av: Anki

När ska vi få se bilder på den fina telådan ?

2010-03-13 @ 14:17:58
Postat av: Anki

Bilder på mammas nymålade byrå ?

2010-03-13 @ 14:19:02
Postat av: Anki

Mammas skrivbord ?

2010-03-13 @ 14:20:05
Postat av: Anki

Varför händer det inget ?

Jobba jobba joooba ! ;-)

2010-03-13 @ 14:21:51
Postat av: Anki

Några nya goda tesorter ? Gjort några fina alster med din julklapp som man kan få se ?

2010-03-13 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0