Välkommen!

Tjooow!
Det här är det första inlägget i fam Zar's nya blogg. Det är jag Josefine och min mamma Patricia som kommer att lägga in inlägg på den här bloggen!

Mamma och jag är hundvakt åt mina kusiner/ hennes syster som nu för tillfället är i Shanghai. Vilket härligt väder det är! Sol typ hela tiden =) varmt och skönt, min mormor och morfar kom förbi för att ficka och äta lite mat, Dom har också en liten hund fast det är en pudel som heter Tilda.  Den hunden vi är hundvakt åt heter Brända och är en stor briard (stavning?). Nu ska jag kolla lite på datrorn och så.

Josefine =)





                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0