Sommar lov....

Hejsan!
Jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivit på bra länge, men jag har haft så mycket med skolan, hemuppgifter och allt. Men nu har det härliga kommit och jag ska utala namnet nu.....SOMMAR LOV.....vist är det vackert!
Härligt nu kan jag sitta och slappa och kanske skriva till er lite oftare.....
Nu sitter jag vid min egen dator och skriver så jag kan tyvär inte lägga in några bilder på när vi var hos Ken & Carina på deras underbart mysiga och fina trädgård!
Men när jag sätter mig vid mammas dator så kan jag försöka sist jag gjorde det så funkade inte internet eller något sånt?! Nu har jag precis städat och gjort i årding hela huset, mamma frågade om jag ville käna pengar och det är ju klart man vill! Nej nu ska jag snart gå och lägga mig för att läsa mig favortit bok När jag hör din röst. Även känd som New moon andra delen i Twilight!

Ha det gött! Josefine 

Kommentarer
Postat av: trädgårdsdrömmar

Hej Jossan!!!!

Hoppas att du njuter av ditt sommarlov. Det var ju en bra ide att tjäna ihop lite pengar genom att hjälpa till lite extra.

Jag tänkte också jobba lite extra genom att gjuta en massa betong. Vi har äntligen köpt en stor cementblandare....så nuså.....

Ha det så jättebra många kramar

Carina i Mossebo

2009-06-19 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0